Amazing..!

Idag har vi haft ännu en jättehärlig dag!
Dagen började med plugg och nu jag ser slutet på min 5000 ords uppsats (11 sidor just nu, längsta uppsatsen jag någonsin skrivit...), men sen på eftermiddagen när solen började titta fram bestämde vi oss för att gå ner på stan. Fabien behövde en liten resväska tills när han ska till Athen på torsdag och Aniko skulle fixa sin cykel.

Sen på vägen hittade vi Simone + kompis, vi satt och och chillade vid Spanish Arch en stund och dagen avslutades i vår favoritlekpark som är precis perfekt om man vill ha en pommes frites paus på vägen hem mitt i natten. Det är en fantastisk plats, och vi hade till och med en spontan förfest uppe i en klätterställning där en gång :P

Men en sak gör mej dock aningens deprimerad. När jag var liten gungade jag typ jämt. Och nu när jag försöker händer två saker..

1. Jag inser att min rumpa är lite för tjockis för barngungor.
2. Jag blir åksjuk.

Men det var sjukt roligt tills jag började må illa och få ont i rumpan av kedjorna iaf haha!



Våran playground med klätterställning och haj/delfinguppa. Både MariaStella och Simo suger på att guppa, men jag har övat mycket på det i mina dar, så jag vinner jämt!



Simo gungar



Jag gungar, weiii!



Italian boys spelar fotboll (observera SLU-tröjan, han var Erasmus i Uppsala för några år sedan!), jag förökte lite men konstaterade åter igen att jag har absolut noll bollsinne och får bara skämmas så fort jag försöker.. Eeehm..



Vi satt en stund och kikade på svanarna vis Spanish Arch också. Visste ni att de lägger upp ena benet på rumpan när de vill vila lite? Ser roligt ut :)



Anikole och hennes cykel är på väg till skolan en sväng



Skolans huvudbyggnad



Galway är vackert på våren. De här rosa träden finns lite överallt och jag blir lika glad varje gång jag ser dem, så fina är dom!

Nu ikväll ska jag och Simo se P.s. I love you igen. Gerard Butler för andra kvällen i rad, helt ok! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0