SOMMARLOV!


(Foto: Rebecka Englund) - Sorry att jag tog din bild, men den är så somrig :)


Åååååhh! Jag har sommarlov nu!! :D
Skrev klart min sista uppsats idag, nu behöver jag bara hitta på en rubrik, skriva ut och lämna in den, yey!

Det firades först med en sista muffin-time med Simo och MariaStella, och ikväll blir det bbq-födelsedagsfest hos Thibaut (Frankrike), eventuellt med efterföljande utgång! Det blir årets första grillkväll för min del och jag tror det kommer att bli fantastiskt roligt! Vi har handlat kött och potatissallad och jag har precis kommit på hur mycket jag tycker om grillkvällar :) Bara det inte börjar regna.. Stor risk för det.. Hmm.. Och bara inte alla Frenchies (kommer att vara nästan bara såna där) pratar mest bara franska.. Stor risk för det.. Hmm.. Oh well, jag är pepp ändå!

Och imorron har vi vår sista fest här hemma medan jag fortfarande är här.. Och på söndag dag - ännu en bbq, förhoppningsvis picknick på måndag om vädret tillåter, en sista fest på tisdag, en sista middag på onsdag och sen hem på torsdag..! Helt ok måsta jag säga :P

Ha en fin helg!




Kommentarer
Postat av: Becka

haha, du får sno så mycke du vill ;)

2010-05-08 @ 11:27:23
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0