Snyggingar!

Idag visade jag, Simonetta, Aniko, Simone och Duccio bilder på snygga killar från våra hemland. Jag kom på ganska många, både svenskar och ålänningar, men efter ett tag lessnade killarna och ville se bilder på mina heta tjejkompisar i stället. Då insåg jag en sak (som jag iofs alltid vetat, men ändå..), mina tjejer är sjukt snygga! :)

Ville bara säga det.. :P

---

De var här medan jag lagade mat, och övertalade mig att laga pasta som de ibland äter det i Italien.. Jag var väldigt tveksam när jag fick höra att jag skulle koka pasta och potatis tillsammans och sen äta med pesto. Tyckte det lät väldigt suspekt.. Men det var faktiskt riktigt gott! Lite konstigt.. Men gott. Antar att italienare kan det där med pasta.

Visste ni att de ibland äter söta pizzor också? MariaStella tycker jättemycket om nutella-pizza.. Ehm. Det är jag också ytterst tveksam till. Och även till Simonettas pommes frites pizza. Hmm.

Jag håller på och lär mig Italienskt teckenspråk, de pratar nämligen väldigt mycket med händerna och olika gester har väldigt specifika meningar. Jag kan bl.a. säga:

- "Maten är god"
- "Han är snygg"
- "Jag har tråkigt"
- "Vad snackar du om?"
- "Jag bryr mig inte"
- "Asshole"
- "Fuck off"

Utan att säga ett ord. Hahaha! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, de där gesterna får du lära mej sen Soffe! ;)

Haha, mm.. det låter ju väldigt suspekt att koka pasta och potatis men man kanske borde prova ändå.. :)

Vad underbart det ska bli att se dej igen!

Kram så länge!

2010-05-11 @ 18:49:19
Postat av: Inkori

Du - jag vill också se de där gesterna!

2010-05-13 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0