Sista Erasmuspartyt...

Nu ikväll hade vi sista Erasmusfesten hemma hon oss.
Jag hade hur roligt som helst! Vi hade fixat massa rolig musik, vi dansade, jag höll på att bryta huvet av mej eftersom Duccio (Simones kompis med konstigt namn) sa: "lita på mej, du kommer inte att ramla.." Hmm.. Näe, det gjorde jag väl inte, men bara nästan.. Och sen kom Thibauts housemate hit direkt från jobbet och hade med sig en pizza. Jag åt nästan allt. Fantastiskt.

Note to myself från igår: "Ska man gå på fest där nästan alla andra pratar ett eget språk är det bäst att man kan det språket, annars är det lätt hänt att man känner sig lite utanför.." (gymnasiefranska som man inte tränat på fyra år räknas tyvärr inte..) Men det var en rätt bra kväll igår iaf. Jag och Marsu (=MariaStella på finlandssvenska) dansade, maten var god och vi peppade inför ikväll :P

Imorron är det lunch/eftermiddags grillfest hos en annan Julien än han jag brukade vara med förut. Kommer att bli sorgligt eftersom jag kommer att måsta säga hejdå åt många... Kommer hem om 4 dagar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Aino

Hej darlo!



Snart pratar du samma språk som alla! Slå en pling om du hinner skypa, annars ses vi om några dagar! KRAM

2010-05-09 @ 12:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0