Party!

Kvällen i lördags var riktigt på riktigt en av de roligaste på länge!
Minns inte när jag dansat så mycket sist.. Och jag premiärade min sommarklänning, och bara det bidrog till att göra kvällen fanstastisk :)



Middag hos Ewale och MariaStella! De hade plockat blommor som de placerat i en mycket passande vas. Ewa är en fantastisk kock, så middagen var en given succé.



Jag och Fabsu - my favourite French guy. Jag lovade att han inte skulle vara förkyld och sjuk längre om han drack lite vodka, och... morgonen efter mådde han som en prins! Inte ett dugg förkyld längre, I win haha!
Jag plockade en blomma på väg till The Skeff's, jag kände mej jättesomrig, men typ alla som såg den trodde den var fejk, äääh.



Fantastiska tjejer :) Tell me, how am I supposed to live without you?



Underbara. Ewa, MariaStella, Simo, Simones kompis som jag nu kan uttala namnet på men inte ens försöka stava, Anikole och Simone. Thanks you everybody for a great night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0