I had the time of my life!

Åh vad roligt jag har haft ikväll!

Tanken med hela dagen idag var att vi skulle fira valborg Uppsala-style.. Hände väl inte riktigt, men jag hade en grymbra dag iaf!

1. Sovmorgon, sjukt bra, händer inte ofta.
2. Inget plugg alls.
3. Wineschprizers kl 2 på dagen, underbart.
4. Aniko bjuder på kakor.
5. MariaStella och Ewa bjuder på middag.
6. Joseph (Italien) fixar fest på puben The Skeff's.
7. Jag dansade tills de stängde.

Underbar dag. Och imorron ska vi tydligen och simma. Det är alltför många som tycker att "är man i Galway så måste men simma", but why?! Fattar inte. Jag vägrar. Det är kallt.

Kvällens bästa var när de spelade Spice Girls (Oh My God vad jag lyssnade på dem när jag var liten..) och Time of my Life - då blundade jag och låtsades att jag stod på en stol i Gamla Salen på Norrlands. Då var jag glad. Sen buggade jag med Charly (France) men han kunde inte, så det var jag som fick stå för allt snurrande. Oh well, it happens. Han var glad, jag var glad. Great success.

Simone är tillbaka. Och hans kompis som har ett namn som jag varken kan uttala eller skriva. Trevlig och rolig är han anyhow.

Jag lovade Fabien att han inte kommer att vara förkyld i morgon längre om han drack lite vodka i kväll... Ehmm.. Ska bli spännande att se hur han mår imorron bitti. Annars finns det risk för att jag måste vara typ snäll eller nåt i morron för att kompensera.. Hmm..

Nu ska jag sova. Länge.
Nattipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0