Update

Jag har mycket att göra just nu..

- Skola (en presentation 30/3 och fyra uppsatser som ska in 8/4)
- Umgås med Jenny och Sini som är här till 25/3, och Emil som kommer ikväll och stannar på obestämd tid.
- Umgås med alla andra
- Partyplanera inför födelsedagsfest på fredag
- Peppa och förbereda inför S:t Patricks Day imorron!!
- Förbereda födelsedagspresenter åt Sini och Julien
- Packa, planera och resa till Belgien 26-29/3
- Gå på föreläsningar ibland
- Försöka ta vara på våren.

Humh. Försöker planera och prioritera. Går sådär. Just nu har jag två olika uppsatshalvor färdiga. Är så ambitiös att jag slutar när det blir jobbigt och börjar med något annat, hurra för studiemoral och motivation. 

Jaja, det löser sig. Orkar inte stressa, är rätt bra på att stressa i onödan. Det är inte nyttigt.

Anyhow så är S:t Patricks Day i morron och jag är pepp! Kommer att bli hur bra som helst! Picknick nere vid Spanish Arch i solen (hoppas jag), och firande Uppsala-Valborg-Style, tror och hoppas jag..! :P Folk klär tydligen upp/ut sej också, och dagen till ära kommer jag att ha grönt hårspray, grön ögonskugga+nagellack, grönrandig t-shirt som jag tänker ha folk att skriva på och illgröna skor. Ser ni framför er hur fantastiskt snygg jag kommer att vara?? :P I'm excited..! Speciellt som de speciellt för S:t Paddy's Day förgar Guinnessen grön har jag hört hahaha! Låter suspekt, men helt klart värt att prova :P

I natt kommer Emil tillbaka till Galway, iih! :D

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0