Nothing's like a cold beer in the sun

Hello darlings.
Jag har inte varit jättaktiv här på sistone, men jag har en hemskt bra anlednig.. Det har varit soligt och fint och varmt, så både i tisdags och onsdags har vi suttit nere vid vattnet vid the Spanish Arch och haft picknick, solat och druckit några öl, sweet! Och jag tror till och med att mina kinder har fått lite färg..! Eller.. De va röda igår iaf haha..!

Så jag har det bra och det går ingen nöd på mej, alls faktiskt. Speciellt som mina favoritfinskor från förra terminen, Sini och Jenny kom tillbaka hit igår!! Så jäkla roligt att ha dem tillbaka här, känns precis som back in the days.. :P Speciellt som vi började med en common dinner med alla mina favoritmänniskor som finns i Galway just nu. Och så kommer dagarna framöver antagligen att fortsätta också. Ska försöka vara duktig flicka och plugga någongång mellan allt picknicker och middagar och så, men just nu.. Naaaah.. Lämnade in min midterm essay i tisdags, den var lite kort, men.. I don't give a shit! Jag ansträngde mej faktiskt, försökte förstå och gjorde mitt bästa, så jag är nöjd. Nästa pluggprojekt är mina final essays som jag egentligen borde börja med asap eftersom det är så sjukt mycket som händer ny framöver. Det är så mycket som händer och så mycket jag vill/ska göra att jag nästan redan har panik över hur jag ska hinna få tid med allt innan jag kommer hem om två månader.

Här är några solarbilder:



My Italian girls!



By the Arch



Så här upptagen har jag varit de senaste dagarna.. Ok, egentligen har jag väl mer jag borde göra, men jag lever in denial. I'm in my happy place right now.



Finaste Aniko :)



Italian boys - Giorgio och Melchiorre



Michelle och Eva äter kaka



Jag och Bella Italiana



Haha! Fabien och Michelle :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt det låter alltihopa :)

2010-03-12 @ 17:41:31
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0