I'm a Galway girl again!

Nu är jag tillbaka på Irland i Galway igen!
Resan tog mycket längre tid än planerat.. Flyget blev 2-3 timmar försenat pga dåligt väder i Dublin.. Dåligt.. Så nu är jag  t r ö t t  och ska sova asap. Tänkte bara skriva att jag är tillbaka och att resan gick bra bara vi kom iväg.. :)

Lika normalt som det kändes att komma hem på jullov, precis lika normalt känns det att vara tillbaka igen. Det som kändes lite ovant dock var att mitt rum var så rent och städat haha! (Det är nämligen så litet och har noll förvaringsmöjligheter så det är totalt omöjligt att hålla fint..) Och så har jag numera en skylt ovanför ena sidan av sängen där det står "Sini the mighty snorer owns this side of Sofias bed" hahahaha! Kommer att sakna henne...

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att vara tillbaka? Jag tycker det känns underbart (mest för att det är så ljuvligt väder här) men har så mycket plugg som jag borde göra typ NU så det ger lite ångest över det hela...

2010-01-11 @ 10:09:16
URL: http://ninagoestogreece.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jätteskönt att vara här, och det känns bara hur normalt som helst.. :) Lycka till med pluggandet, här dröjer det till februari innan jag måste börja fundera på nåt sånt haha!

2010-01-11 @ 19:58:20
URL: http://sofiagalway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0