19.1.2010

Jag provade att klättra på klättervägg idag! Jag och Aniko hade fått i huvet att vi skulle prova nån ny sport, och vi bestämde oss för klättring. Hon var hur duktig som helst, jag hann nästan inte med med säkringssnöret så var hon redan uppe, även på en svårare vägg. Jag hade inte lika mycket talang tyvärr. Tog mig hela vägen upp på båda, men det kändes lite väl obehagligt tyckte jag. Att stå på en liten plupp 5 m upp i luften och sträcka sig längre än man egentligen kan till nästa lilla plupp och hålla fast i den så man inte ramlar. Hmm. Och så kommer mina armar antagligen att ramla av av träningsvärk imorron. Oh well! Jag har provat iaf :) Men jag ska nog hålla mej till att klättra i träd, det funkar bättre. Ska gå med i skolans dancing society istället, det känns mera som min grej :P

Btw.. Jag har ett par nya skor!
Ett par fina svarta högklackade med öppen tå, som man till och med kan gå med utan att det gör alltför ont!

Men grejen med dom är att jag blir lång (typ 185) och eftersom alla andra här är pyttemänniskor verkar jag sinnessjukt lång när jag har dem. Är redan en av de allra längsta tjejerna och är även längre än väldigt många av killarna (utan klackar). Det är tråkigt. Jag saknar långa människor. Det var helt underbart att vara hemma när folk faktiskt var långa! Och snygga haha. Både svenskar och ålänningar är väldigt snygga. Bara så ni vet, enjoy it :)



Kommentarer
Postat av: Karin

ja, kanske inte bridrar till längden på åland men satsar på klackar i stället!! =D njut av skorna!

2010-01-20 @ 14:54:34
URL: http://karinlindbom.blogg.se/
Postat av: becka

bild på skorna tack! :D

2010-01-20 @ 15:39:39
Postat av: Sofia

Haha det ska jag! Både njuta av dom och lägga upp bild :)

2010-01-20 @ 18:05:13
URL: http://sofiagalway.blogg.se/
Postat av: Becka

BRA! :D jag väntaar..

2010-01-21 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0