Back to life

Nu har jag hunnit landa här och känna att det känns hur normalt som helst att vara här igen :)

Sista tiden hemma var härlig, jag gjorde likadant som förra gången och for relativt tidigt från Brändö och stannade både i Mariehman och i Uppsala för att träffa folk och säga hejdå, roligt att se alla igen! Det här jullovet har varit helt fantastiskt på så många olika sätt.. :) Var lite rädd att det skulle vara farligt för mej att fara hem mellan terminerna, att jag skulle tycka så mycket om att vara hemma att jag inte skulle vilja fara tillbaka, men eftersom lovet var långt, jag fick träffa (nästan) alla jag ville träffa och att jag varit inställd på att vara ett helt år, så kändes det riktigt bra att åka tillbaka! Och nu när jag är här känns det väldigt normalt, så jag är sjukt pepp inför den här terminen nu!! :)

Skolan började idag, och jag håller på och försöker fundera ut mitt schema, och det går helt ok faktiskt! Min tanke är att ta kurser som inte har fredagsföreläsningar eftersom tredagars helger varje vecka skulle vara helt underbart! :) Och det borde till och med funka..! Nu preliminärt är fredagarna lediga och bara en föreläsning på måndagar :P

Vi har två nya house mates nu, Sharon och Tiina! Båda verkar jättegulliga så det blir nog helt sinnessukt bra. De flesta av mina kompisar från förra terminen är tillbaka och det är jätteroligt att träffa alla igen. Men.. Emil och Sini kommer inte vara här den här terminen.. Saknar dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0