Räddande ängel

Oj vad glad jag blev nyss!
Satt här och var halvt deppig efter en sjukt oproduktiv dag när jag knappt fått nåt vettigt gjort över huvudtaget. Försökte skriva nåt här, men det blev bara tråkigt och oinspirerat, så jag lät bli.
Men sen. Kom Simonetta och frågade om jag ville ha en kaka! Klart jag vill ha en kaka, det vill jag alltid ha! Så nu är jag rätt nöjd igen.. :)

Hon är hemskt söt. En av de mest genomgulliga människor jag känner :) Och om hon skulle klippa sig och sälja sitt hår till peruktillverkning skulle hon bli rik. Hon har hår så det räcker till minst fem personer haha!


(Foto: Ewa Caputa)

Simonetta - My favourite house mate!

Jag hörde någonstans ifrån att man får märkliga drömmar av att äta sötsaker på kvällen. Jag drömmer hur mycket som helst om nätterna nu för tiden, och inget av det makes sense över huvudtaget, så det skulle kunna stämma. Men jag tror inte riktigt att det i mitt fall beror på sötsaker.. Jag och Simo åt lika mycket godsaker igår, hon drömde att hon var tillbaka i sin hemstad - fullt normalt, men efter min redogörelse över formskiftande björnungar, att bli jagad av en man med en stor och trasig kniv (eventuellt var det en trasig såg) på en cykel med punktering och en kompis pappa som tillverkade något ytterst märkligt av trolldeg fick jag kommentaren "I don't think it's the sweets, it's just you" hahahaha!

På tal om godsaker. Bästa kombinationen jag provat på länge är... Muffins med glass. Igår hade vi filmkväll, och Ewa fixade varma choklad- eller blåbärsmuffins (man fick välja) med vaniljglass och smält choklad. Nomnomnom. Sen var det någon som fick idén att kolla på youtube om det fanns nån muffinssång, och vad tror ni kommer ur högtalarna om inte Björn Rosenström som sjunger om muffins på bred göteborska hahahaha!

Nu ska jag gå och sova, stiga upp tidigt i morgon och försöka få lite mera gjort då.
Dobranoc! (Godnatt på polska)

Kommentarer
Postat av: Becka

hahaha jag skulle vilja vart me å skråla då! :D

2010-03-01 @ 13:43:36
URL: http://becksphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0