Jag lever!

Sorry mamma, hörde att du blivit orolig...!
Men ja, jag lever, har bara haft lite fullt upp så jag har inte hunnit uppdatera något här...

Carrie (min American sister) var här hela helgen, det var superroligt att träffa henne igen, och jag har massa fina bilder från Connemara att visa, men klockan är sent och jag orkar inte leta fram dem nu.. Men der är på g, typ imorron. :)

Nu kom jag precis hem från ett födelsedagskalas, Rober (utan t) från Spanien fyllde 22 idag!




Här är Fabien, birthday boy och Michelle från Malta. Innan jag lärde känna henne visste jag inte att de pratar maltesiska på Malta.. Trodde att de pratade bara engelska. Jag hade fel.

Festen var riktigt bra! Vi började med middag i hus 158 som vanligt! Vi är alltid antingen hos dem eller hos oss... Nu hade MariaStella besök av sin kompis Valentina, nice. Middagen var hemskt trevlig som alltid. Vid elva tiden gick vi till själva festen där vi träffade folk, dansade mycket och senare också spelade gitarr och sjöng.



Basile (Frankrike) gick hem och hämtade gitarren, och sen sjöng vi ända tills jag gick hem (de fortsatte säkert efter att jag gått också...). Han är duktig på sångtexter så det är alltid lika roligt att sjunga med honom! :)

Nu ska jag sova. Måste upp imorron för jag har skola kl 12 haha!

Nattipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0