Another birthday party!

Av nån anledning är det många som fyller år nu, och i fredags var det min house mate Fabiens tur!


Fabien och Michelle
(Foto: Daniel Pecynski)

Eftersom han fyllde 23 var det självklart ett perfekt tillfälle att orda kalas igen! Det var våran första fest för terminen, och det blev helt ok :) Även om det var en massa viktiga personer som saknades...

Men det fick räcka med ett party den här helgen. Idag stod plugg på schemat hela dagen, jag förbereder min presentation, och det börjar ta sej - har hittat flera stycken argument att såga välgörenhet med. Oh yes.

Vi håller även som bäst på att planera inför Skottland! Planen ser ut så här:
Onsdag morgon kl 03.00 går bussen till Shannon airport.
Onsdag - Edinburgh
Torsdag - Hämta upp hyrbil, fara iväg upp i the Highlands och övernatta där nånstans. Förslagsvis i Inverness.
Fredag - Mera Highlands + fara en sväng till Glasgow
Lördag - Edinburgh
Söndag - Hem

Sounds good, right?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Soffe:)

E på jobb just nu, på min praktik. ett äldreboende här i Västerås å vi har det så lugnt så tänkte skriva lite till dig. Får inte riktigt va på facebook så skriver här istället:P



Va du reser och far!:) Verkar verkligen jättefint där du är:)



Jag ska försöka fixa mitt internet imorghon så sen kan vi höras när som helst.



jag hör av mig när det är fixat:)

Saknar dig! PUSS

2010-02-07 @ 14:58:44
Postat av: Julia

Det va jag som skickade förra:P

2010-02-07 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0