Valborg!

Idag är det Valborg..
Det finns bara ett ställe man borde vara på då...

...Uppsala..

Där det ser ut ungefär så här just nu:



Och så här:



Jag är inte där. Jag sitter i biblioteket på NUIG och skriver uppsats. Inte helt nöjd. Vill dricka mjöd och gå på picknick i Ekonomikumparken, spruta champagne på folk på champagnegalopp och sen grilla på valfri gräsmatta. Men det gör jag alltså inte.

Ska försöka ta valborgstraditionen till Galway i morron, eftersom det passar bättre då och vi är så få som firar att vi kan välja haha. Planen är grillning hos Ewa och MariaStella om vädret tillåter och sen PARTY på kvällen. Blir nog helt fantastiskt tror jag!

Ni som får fira Uppsalavalborg i år - hoppas ni har en helt underbart fantastisk dag, och snälla.. Drick lite bubbel för mej med! :)

Ses om 13 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0