Ewa is back!!



Bästa Ewa är äntligen tillbaka i Galway efter en månad och en dag hemma o Polen. Hennes planer gick upp i rök som så många andras när vulkanen började bråka.. Men nu är hon här och ikväll blir det traditionell lasagnemiggad hos oss!

Min nedräkning har börjat på riktigt nu.
1 uppsats kvar innan jag har sommarlov.
17 dagar kvar tills jag kommer till Uppsala.
Typ 25 dagar tills jag är på Åland.
Nu känns det riktigt bra måste jag säga.

Ska bara njuta av de sista dagarna här så är jag helt redo att komma hem sen..!

Nu ska jag gå och hjälpa Simonetta att laga mat, lasagne har blivit våran specialitet :) Om man blandar i lite skinka med köttfärsen blir det ännu godare än vad lasagne är i vanliga fall, tycker vi iaf!

Ha det gött my darlings.
Ses snart!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0