Hemmafrun på 52 Gleann Dara

Idag har jag varit duktig. Vi hade middag för MariaStellas hus idag, och jag lagade köttbullar till mat och hallonpaj till efterrätt och kände mig extremt huslig haha! Maten blev iaf uppskattad och tog slut eftersom nästan alla tog mera mat, great success! Även om jag inte får nån lunchlåda i morron, doh! :)

Jag har varit mindre duktig vad gäller skolan eftersom det slog mej först idag att jag faktiskt kommer att måsta plugga och satsa lite här också även om inget vi gör i skolan känns seriöst än så länge. Så småningom komer jag att måsta börja skriva obehagligt många uppsatser, vilket känns sådär.. Men wtf, det ska väl gå på nåt vis det med.

Jag och Jenny (och kanske Sini) ska till London den 15-19 oktober, iiih! Ska bli sjukt roligt! Måste bara vara duktig och effektiv och få mina midtermuppsatser klar tills dess.

Imorron ska vi på pubrunda med ISS (International Student Society) och det ska bli sjukt roligt! Den har ju självklart ingen chans att bli lika bra som en Ypsapubrunda (är det nån som tagit över min plats i pubrundakommittén??), men jag nöjer mej med the next best thing i år :P Och på torsdag blir det tyvärr ingen Guinnessfestival i Dublin för mej... Ingen (inklusive mej själv) kunde bestämma sej för om/när/hur/vart vi skulle.. Och sen började folk ändra sej och nu blir det inget... Men det kommer att bli en bra och rolig helg här i Galway iaf! Och så far vi till Dublin nån annan helg istället, nästa kanske? :)

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorron och plugga duktigt!
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0