Varför?!

Både igår och idag och imorgon är pluggdagar för mej. Alltså, sitta inne och begrava mej i böckerna/sitta inne och glo på dataskärmen/sitta inne och försöka hitta pluggmotivation. Sjukt drygt. Och förstås, för att göra det hela ännu lite jävligare är det förstås bätte väder än det typ nånsin varit. Oh well. Om en och en vecka är det mesta över och jag sitter på ett flyg till London, hurra! Och ikväll ska jag ut och äta middag med Aniko och imorron blir det förfest hos oss med efterföljande utgång, som jag har väntat! Jag har dansat en enda gång sen jag kom hit, det är dåligt eftersom jag älskar att dansadansa hela natten lång! I'm excited :)

Ok. Nu. Skärpning. Plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0