Jullov

Jag har bokat min hemresa nu!
Kommer till Uppsala på kvällen torsdagen den 17/12 (ingen lussegask alltså.. dåligt..), stannar där tills alla far hem för jul, åker ut till Brändö och stannar där :)

Sen kommer jag tillbaka till Uppsala i början av januari och flyger tillbaka till Irland den 9/1.
Är hemskt tacksam om jag får sova hos nån under de dagar jag är i Uppis? :)

Det här är helt galet. Jag har varit på Irland i ganska exakt två månader, och om mindre än två månader är jag hemma igen! Hur gick det till? Vart tar tiden vägen??

Oh well.
Vi har mycket planer för tiden som är kvar iaf:

Ikväll: Party!! (Mamma behöver inte vara orolig, det är lugnt :P)
Lördag: Plugga
Söndag: Liten och billig utflykt, eventuellt till Limerick.

Nästa helg: Halloween!!
Helgen efter det: Donegal i Nordirland
Helgen efter det: Antingen Belfast eller Kerry i södra Irland

Resten av tiden: Plugga!! Måste skriva totalt 16 000 ord innan jullovet, uff.

Sen kommer jag hem!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lynx

Hej!



Ditt Irlandsliv låter jättenice :D Kommer du alls vara nått på fasta Åland på julen? Jag är på väg till Uppsala imorgon, jag ska göra min sista praktik där, jeei kommer bli så spännande :D



Kramar

2009-10-24 @ 15:52:18
URL: http://lynxgr-right-now.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0