It's getting hot in here!

Alla jag pratat med nu på sistone svär över hur kallt och jävligt vädret hemma är med snö och nordan och äckligt och kallt. Då kan jag bara lite alldeles för nöjt berätta att jag bytte höstjackan mot sommarjackan idag när jag gick till skolan, stoppade vantarna i fickan och var tvungen att ta av mig jackan och gå i kortärmad tröja för det var så varmt hahaha! I love the Irish weather right now!


Nu den här veckan har jag mest bara pluggat och skrivit uppsats som jag lämnade in i dag. Nu ska jag snart fixa nåt att äta, och sen är det paarty! Eva från Tyskland fyller 23 idag! :D Igår hade vi Mojito night hemma hos oss. Fabiens pojkvän Pepe tyckte att det var en bra idé (det tyckte vi också), och sen tyckte han "innan vi börjar dricka drinkar måste vi äta. Säg vad ni vill äta till middag så lagar jag mat!" Yes please and thank you :P Så igår vart det chicken fajitas och mojitos, nomnom.


I morron far jag, Jenny och Sini till London!! I'm wicked excited :P


Måste bara berätta en rolig sak som hände för några veckor sen. Jag pratade med en irländsk kille jag inte känner, och helt plötsligt frågade han mej "vilken del av USA kommer du ifrån?" Hahahaha!


Och Becka! När vi satt i bilen på väg mot Cliffs of Moher lyssnade vi på en skiva med irländska sånger, och när Fields of Athenry kom sjöng jag med eftersom det är fysiskt omöjligt för mej att hålla käft när jag lyssnar på en sång jag kan. Det tyckte Gerard var hemskt lustigt eftersom den sången är typ lagsången för hans hemma fotbolls (?) lag och han väntade sig definitivt inte att en random finsk tjej skulle kunna nästan hela texten haha! :P


Nu ska jag äta.
Sen är det fest!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Becka

hahah underbart! :D sku villa vart med där och sjungit i kapp :D

2009-10-15 @ 19:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0