In one waay or another, I'm gonna get ya!

Gomorron mina sötaste!
Eller goddag kanske passar bättre.. :)

Igår var det fest! Vi hade förfest hemma hos oss och det blev succé som vanligt hahaha! Vårt hus är lite inofficiellt utsett till partyhuset :P Ryktet hade spridit sig att vi hade fest så vi var ganska många igen, men den här gången, för första gången blev det utgång!!




Italian people på förfest: Simonetta leker japan, högst oklart vad Simone försöker säga med handen, men MariaStella är iaf nöjd med kvällen so far.




Våra typ grannar Eva (Tyskland) och Michelle (Malta) hittade också till festen!




Jag, Aniko och Fabien i taxin på väg till stan. I'm looking like a pimp!

Jag tappade min halsduk igår.. Dåligt.. Och på dagen ntappade jag min hemnyckel.. Ännu mera dåligt.. Lessen hest.. Anyway, när vi var framme i stan hamnade vi på Coyotes, sjukt roligt! :)





Det var inte riktigt som i filmen eftersom det fanns ett dansgolv och mygod att jag saknat att dansa...! Men sen när de stängde vid två fanns det inte en möjlighet att jag skulle ha kunnat gå hem eftersom jag är lite lätt handikappad i foten pga diverse blåsor och skavsår ouch. Men, det var det värt!




Bartendrarna både sjunger och dansar på bardisken, det var roligt. Det tycker jag ni kan inför på Norrlands också :P Men de sprutade inte vatten på folk som beställde vatten. Jag var likte nervös innan, men sen vågade jag iaf och det gick bra haha! Ni som sett filmen vet vad jag snackar om..


Nu ska jag plugga!
Pusseli

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också precis tappat min lila sjal!!! Hade den i fickan en dag när jag gick hem, men sen var den borta så måste ha tappat den på vägen... Jag tror våra lila sjalar har nån slags kommunikation, de vill bli köpta och tappade samtidigt ;)

2009-10-11 @ 11:41:06
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/
Postat av: Aino

och jag har precis tappat min svarta!! vad händer till alla sjalar helt plötslig??

2009-10-11 @ 23:39:17
Postat av: Josse

När jag kommer till Irland, då ska vi gå till Coyotes!

2009-10-17 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0