Grafittiparty!

Igår var det party igen!!
ISS - International Student Society ordnade ett grafittiparty på en pub och det var sinnessjukt roligt!!
Jag hade på mig ett par jeans: 5€, ett linne: 3€ och ett par skor: 1€ så jag var väl förberedd.


Vi började redan här hemma och när jag kom fram till festen stod det bland annat "It's cold in Finland but I'm hot" och "Kiss me I'm Finnish" på mitt linne. När vi kom fram beväpnade vi oss med varsin öl och ett gäng pennor och skrev diverse olika meddelanden på varandra. Ett av de sista jag fick var från Emil - Han skrev med stora bokstäver på mitt ben "Help me home please" och sen vår adress hahaha!


Men eftersom alla pubar stänger runt midnatt så var vi några som gick vidare till en pub som har öppet till två och fortsatte festen. Sini sov över hos oss eftersom hon bor så långt bort och natten slutade med att vi båda låg i min säng och skrattade åt allt och ingenting i ungefär en timme, what a great night!


Kommentarer
Postat av: Julia

HEEEJ:) vi har date ikvall :D ska bli sa roooligt att antligen fa prata med dig soffe:)PUSS

2009-10-22 @ 14:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0