FAIL!

Nu är jag äntligen hemma från Dublin... Hemresan tog lite längre tid än beräknat eftersom vi missförstod vägbeskrivningen till hållplatsen för bussar till Galway och fick nöja oss med att titta på vår buss som for förbi oss med en väldig fart raka spåret mot Galway. Crap. Vi skulle ha tagit en direktbuss som gick kl sju, men var tvugna att vänta en timme, svära lite och tröstäta godis innan vi hittat rätt hållplats och kunde kliva på rätt buss kl åtta. Den här bussen var tyvärr ingen snabbuss, utan på nästan varenda ställe jag såg en gatuskylt mot Galway for vi åt andra hållet. Doh! Vi var hemma lite före tolv och nu ska jag sooooova och ladda inför en till pluggvecka. Jag är ganska säker på att jag måste skriva en midterm essay på typ 2000 ord nu, yey.


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack världens gulligaste Sofia! Hörde att de fått en poströst ända från Irland inför morgondagen ;)

2009-10-05 @ 20:11:24
URL: http://nordini.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oh vad bra att den kommit fram! Lycka till vännen! :)

2009-10-05 @ 23:49:17
URL: http://sofiagalway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0