Back to school

Måndag är konstiga dagar för mej.. Jag börjar skolan kl 2. Sen har jag en håltimme. Sen en föreläsning till. Och en håltimme. Sen är jag trött. Och sen har jag en tvåtimmarsföreläsning som håller på till åtta. Tur att det är min sexkurs som är intressant (idag pratade vi om att sälja sex) som är den tiden, för annars skulle jag inte fixa det. Men när den är slut är jag både trött och hungrig och jävlig. Men idag går det bra eftersom vi har money night här hemma och mina sambos betalar mej en massa pengar som de är skyldiga mej. Helt sinnessukt bra!

Under föreläsningen som är mellan fyra och fem är jag vanligtvis väldigt trött och sömnig eftersom det finns noll syre i föreläsningssalen och det är varmt som i en bastu. Så idag fick jag den geniliska idén att dricka kaffe. Funkade faktiskt bra under föreläningen, men efteråt var jag så speedad att jag i princip studsade omkring. Tyckte lite synd om Julien som höll mig sällkap till min nästa lektion haha. För er som inte vet det och inte kunde gissa det så dricker jag inte kaffe, typ aldrig faktiskt, så jag antar att jag är lite känslig.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0