Wiiuuu!

Idag blev jag klar med båda mina uppsatser som ska lämnas in på torsdag, great success!
Hemtenta på torsdag och sen en dryg vecka innan uppsats nr 3 ska lämnas in.
Sen en vecka ledigt, träffa folk, säga hejdå..
..Och sen.. Kommer jag hem!

Irland är lustigt ibland. Det mesta funkar oftast. Inte jämt, men största delen av tiden. Men. När det är något man verkligen behöver riktigt på riktigt. Då låser sig allt och lägger av. Typ trådlösa internet i skolans bibliotek mitt i tentaperioden när man vill läsa online artiklar som man bara har tillgång till på skolans nätverk. Goddamnit. Ska dit tidigttidigt i morron bitti och hoppas på att det intehunnit låsa sig då ännu och ladda hem dem till datorn, och sen får systemet låsa sig hur mycket det vill för min del. Hah.

Ikväll ska vi på middag till MariaStella och Ewa igen, najs! Ska dit när Simonetta slutar skolan vid 8, så det blir middag vid halv nie ungefär.. Vi går på ytterst märkliga tidsscheman här.. :P Vi har alla lite dåligt med kökssaker, så varje gång det är middag nånstans tar gästerna med sig några egna tallrikar eller bestick så det ska räcka åt alla haha!

Och förresten! Vi har ny dusch nu! Fick den i onsdags och den är underbar. Nästan iaf. Först när man sätter på den är det kokhett, sen blir det iskallt och sen blir det perfekt. Den är fortfarande elektrisk, men jag klagar inte.. :)


Kommentarer
Postat av: Inger

härligt att du kommer hem snart! :) vi ses på arken på juldan eller hur? ;)

2009-12-02 @ 13:51:51
URL: http://ingerstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0