Glad igen.

Sorry.
Var inte överdrivet glad förut.
Det är faktiskt inte så illa som jag fick det att låta.
Det är ok.

Och jag tror att duschen funkar igen.
Även om det droppar kallt vatten från den.
(Varför kan de inte ha saker som faktiskt fungerar i det här landet??)


Ja. Iaf.
Nu har jag pluggat lite och nästan skrivit klart min första final essay.
One down (nästan), two to go.
Sjukt nöjd.

Och ikväll åker jorden tydligen genom ett meteoritregn!
Så bara det inte är mulet borde man se en massa stjärfall ikväll mellan kl 23-04 irländsk tid :)
Hoppashoppas på fint väder tills dess!


Och till sist... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOSSEPOSSE! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror det är på kvällen den 17de som meteoriterna peakar, 21.43 greenwich time :) Det har redan varit soluppgång här då så vi missar det bästa... få se om jag orkar gå upp tidigt för att kanske se nåt iaf :)

2009-11-16 @ 17:25:36
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0