Ciao bella, io sono Italiano!

Gomorron!

Igår var det party i corrib village (ett studentboende här i närheten)!
Det var en lite skum men rolig kväll! Corrib stod för den skumma delen.. Det var fest i tre olika lägenheter, och i den första var det massa folk, men typ tre jag kände.. I nästa var det nästan bara spanjorer och den sista var full av italian people. Sini och jag visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen så det slutade med att vi satt i en trappa, pratade strunt och tittade på folk :)


En rolig sak hände lite senare på kvällen.. Jag pratade med nån random spansk kille, och mitt i allt frågade han

"Are you Italian?"

Hahahaha!
Ummm... Not last time I checked haha!


Eftersom Corrib Village har väldigt strikta regler måste alla gäster gå senast kl 12, så då gick jag och mina favorititalienare Simonetta, MariaStella och Simone och världens bästa polska Ewa ner på stan och hamnade på Cuba igen eftersom vi hört att det var dit alla var på väg. För första gången sen jag kom hit måsta vi stå i kö..! När vi kom in var det stört mycket folk och man fick verkligen trängas och använda lite armbågar för att överhuvudtaget kunna existera där inne.. Men jäkligt roligt var det och vi dansadansade tills de stängde!


Och nån annan random kille frågade om jag och Simone är syskon..

Hahahaha!!
Ser jag verkligen så italiensk ut? :P




Lika som bär. Eller vad säger ni? :P


Kvällen slutade tyvärr med ett stort fail eftersom MariaStellas och Simones jackor var borta... Dåligt..
Så vi tröstade oss med att gå hem till oss och koka pestopasta! :)
Italienare blir hemskt upprörda om man äter ketchup till spagetti. Sjukt kul!


Ikväll har vi tidig födelsedagsmiddag för princess!
MariaStella fyller 20 imorron!


Nu ska jag plugga, yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0