3 månader!

Jag har bott i Galway i tre månader nu..!
Kom hit den 24/8 och var ny och grön och kunde och visste ingenting om Irland och irländare. Känns otroligt länge sen de där första dagarna på Sleepzone hostel när vi letade hus, var tvugna att använda karta (eller Emils telefon-gps) och iaf jag som är utan lokalsinne hade gått vilse om jag varit själv. Men samtidigt känns så länge sen känns det också som om tiden har gått så fort så fort. Tokigt.

Har fått förfrågningar om bilder på mitt hus, men tyvärr har jag inga bilder på hur det ser ut utifrån, kommer aldrig ihåg det när det är fint väder.. Men här är en bild på mitt rum iaf.. :)



Mycket mer överskådlig bild går tyvärr inte att få eftersom rummet är för litet. Det är ett bra rum förutom att det finns typ noll förvaringsmöjligheter.. Så det är oftast totalt kaos. Fick passa på att ta en bild när det såg någorlunda skapligt ut haha.

Idag är det seriösplugg som gäller hela dagen och sen senare i eftermiddag ska vi och se New Moon på bio, I'm excited! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0