Nedräkning!

Om två dagar kommer jag hem!!
Till mitt Uppsalahem..!
Sen på måndagkväll kommer jag hemhem till mitt BrändöÅlandhem.. :)

Känns helt fantastiskt, otroligt och underbart att jag typ kan börja räkna timmarna tills jag får krama er alla igen..!
Blandat med en del blandade känslor pga av de här som bara stannar en termin och som åker hem och stannar hemma till jul.. Och med en liten gnutta panik eftersom jag inte ens börjat tänka på att packa och jag har mycket saker att göra och jag inte lyckas få ett start på dagen, skärpning!!

De här sista dagarna har jag haft program non-stop och det kommer att fortsätta vara så ända tills jag far.. Busy life haha! :)

Nu ska jag börja packa, sen till skolan och skriva ut bussbiljett och ner på stan och köpa julklapp till mej själv :)


VI SES SNART! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0