Coming home soon!

Iih!
Nu har jag skrivit ut min flygbiljett hem!
Nu maste jag bara bestamma vilken buss jag ska ta fran Galway till Dublin..
Det lutar at nan som gar ackligt tidigt eftersom min flight gar kl ett och jag vill inte riskera nat.
Bussar har ar inte alltid bra pa att vara i tid..

Jag flyger fran Dublin 12:55 och ar framme i Skavsta kl 16:30 typ.

Nu ar det fredag igen och ikvall kommer Sini till oss, och sen ska vi ut till en bar som heter 903. Har bara hort bra saker om den sa I'm excited :) Annars blir det en lugn helg med plugg och chill tror jag. Ska eventuellt fixa nan Finlands-sjalvstandighetsdag-middag hos oss med Jenny och Sini pa sondag.

Har upptackt nat alldeles fantastiskt!
I ett hus som sitter ihop med biblioteket finns en datasal som ar ny och frasch och alltid har lediga datorer, score! Annars kan man bli sittande och vanta hur lange som helst om man behover skolans datorer.

Oh well.
Nu ska jag fortsatta plugga en stund. Hurra.

Ha en bra fredagkvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0