Nyinflyttad!

Nu har vi flyttat in och har faktiskt internet! Iaf till slutet av månaden tror vi, sen måste vi förnya kontraktet..
Vi träffade vår hyresvärd igår kl tre och han gick in först i huset och vi fick koma efeter 10 minuter senare och jag tror att den korta kontrollen var allt han gjorde innan han gav nycklarna åt oss efersom här var så grymt skitigt att vi var tvugna att storstäda det första vi gjorde... Men sen hade vi en mysig middag med pasta och vin (the Italian way :P) och sen vart det myskväll med film innan vi stupade i säng i våra egna sängar i egna rum!

Mitt rum är på övervåningen och jag är mycket nöjd. Det finns ett litet rum som Emil var snäll och erbjöd sej att ta och två rum med enkelsängar som Fabien och Simonetta var mycket nöjda med. Sen finns här också två rum med dubbelsängar. Ett enda sovrum på nedervåningen som jag var mycket nöjd med att Jenny gärna har eftersom jag intevill sova ensam på nedervåningen, I'm such a chicken haha och ett på övervåningen som jag har! Så jag fick precis det jag ville ha när vi först var och tittade på huset, great success! Det är rätt litet, men det är ok. Det största minuset är att det finns så lite förvaringsmöjligheter, varken byrå eller ens ett nattduksbord.. Hmm.. Måste hitta på nån lösning på det.

Ikväll har vi inflyttningsfest! Vi har bjudit in ett helt gäng Erasmusstudenter, så... I have a feeling.. That tonight's gonna be a good night!! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Jäklar, jäklar vad braaaa du verkar ha det :D och inflyttningsfesten låter ju nice ;) du måste berätta sen när vi pratas:) jag åker tillbaka till västerås imorgon, lite för tidigt känns det som... men ha en fun fun fun kväll :)

miss you! puss

2009-08-29 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0