11 dagar kvar..

Aaaah! Om 11 dagar sitter jag på flyget till Dublin Airport!!
Har inte riktigt fattat det.. Och kommer antagligen inte att göra det heller förrän jag sitter där på planet och funderar på vad som riktigt händer.. Är lite långsam ibland haha! :D

Nu när jag vinkat av Malin är det dags att börja packa på riktigt..! Ska snartsnart gå ut och börja reda i flyttlasset från Uppsala som har stått och väntat på mej så snällt i garaget.. Idag blir det också hejdåmiddag på Baren med Brändötjejerna, ska bli jättemysigt! Har träffat dem alldeles för lite i sommar..

Jag blir på Brändö tills söndag (tror jag) och på tisdag far jag till Uppsala där jag blir tills avfärd! Goodbyeparty är planerat antlingen till fredagen eller lördagen. Be there.


Dagens åländska: Bykpojke = klädnypa.
Man använder dem till att hänga byke på byksnöret. Haha!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bykpojke har jag aldrig hört. Däremot är ju "byka" i sig ett signifikant åländskt ord!

2009-08-14 @ 09:33:26
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0