Fredagkväll i Bryssel

Nu har jag kommit hem från Bryssel, och det var hur underbart som helst!
Hela min American family var där + Carries holländska pojkvän Jan.
Jag kom dit i fredagskväll, och efter en snabb sväng till hotellet gick vi ut och tog en öl med två av deras kompisar och sen gick vi vidare till en nattklubb och dansa en stund. Riktigt roligt var det och Jan och kompisarna var riktigt gulliga :)



Carrie och Jan

Hotellet vi bodde på var hur fint som helst och jag kände mej som en prinsessa. Antagligen var det ett rätt vanligt hotell, men eftersom jag mest bara är van vid diverse mer eller mindre skabbiga vandrarhem kändes det himla lyxigt! :) Jag träffade tyvärr inte Dave och Michelle (American parents) på kvällen eftersom de hade flugit från USA samma dag och var trötta så de gick och sova tidigt.. Vi stannade inte heller ute så värst länge eftersom vi skulle upp tidigt nästa dag för att fara till Bruges!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0