It's summertime and the living is easy

Idag har det varit helt underbart!
Jag sov tills jag vaknade av mej själv, tog det lugnt på morgonen, gick inte till skolan, utan har haft en pluggfri dag, härligt! Jag och Simonetta gick ner på stan, har inte varit där på dagtid på hur länge som helst, och vädret var fantastiskt! Soligt och varmt. Varmt på riktigt, så varmt att solen faktiskt värmde och min svarta jacka blev varm och jag behövde inte ha vantar på mej, underbart!

Vår plan var att gå och äta lunch på ett crèpes ställe där de har hur goda crèpes som helst och där hittade vi våra grannar från hus 87:



Michelle - Ma Belle



Och sötaste Eva från Tyskland

Vi satt med dem och åt crèpes, och sen gick vi ner till The Spanish Arch vid vattnet för tjejsnack och sol, härligt!



Det var så soligt och vårvarmt att mina kinder fortfarande är varma efter solandet :)

Efter det stod shopping på programmet, och som sagt har jag inte varit på stan på länge, så det var ett bra tag sen jag köpte något nytt.. Idag handlade jag: jeans, ballerinaskor, partylinne, handväska, klänning och några smågrejer. Totalt pris? 45€ hahaha! I love Penny's :P Det är affären jag köper typ allt från här, sjukt värt.

Imorron är det fest igen! Hos Eva, Michelle och deras French Boys Nico och Nordine. Temat är disco och jag tror det blir hur bra som helst!



Hus 87: Michelle, Eva, Nico och Nordine :)

Imorron på dagen far jag och Simonetta till Limerick, vi har skjutit upp det många helgen i rad nu, men NU ska det bli av. Har hört att det inte är någon jätteupphetsande stad, men vi vill göra och se nåt annat iaf. Hoppas på lika underbart väder imorron!

Ha en rolig fredagskväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0