Family reunions!

Jag bokade nyss biljetter för att fara och hälsa på min Amerikanska värdsyster Carrie som nu är på utbytesår i Bryssel sista helgen i mars!! Jag far onsdagen den 26:te och kommer tillbaka på måndagen. De betyder att jag fyller 23 medan jag är där! :) Birthday in Brussels - I guess I could do worse :P

Och hennes föräldrar (mina Amerikanska föräldrar) kommer att vara där samtidigt, så det blir reuinion med hela familjen Pfaff i Bryssel, sweet!



De var till Brändö och hälsade på midsommar 2008!
Från vänster: Beckasyster, Dave (American dad), pappa, mamma och Michelle (American mom)

Och på tal om familje reunion så fick jag veta igår att Sebbe också kommer med mamma, pappa och Becka när de kommer hit i april! Så hela familjen kommer till Galway, I'm so excited!!

Jag har ingen bra bild på hela familjen och jag lade upp bilder på de andra förut, men här är en på Sebastian iaf!



Vet inte vem som tagit den, men jag tycker den är helt fantastiskt fin!

Kommentarer
Postat av: Mam

Du är rik som har så många!

Vad roligt det ska bli att komma!

2010-03-04 @ 10:45:07
Postat av: Sofia

Jajjemän, jag har tur med familjer :)

Och du är duktig på att rimma haha!

2010-03-04 @ 14:20:26
URL: http://sofiagalway.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, tyckte väl att jag kände igen den där röda hinken..

Tog inte så länge sen innan jag insåg var bilden var tagen, haha! ;)

Nu vill jag ha vår och vara hemma!!

Hoppas du har det bara fint sen sist vi pratades vid! :)

Kram

2010-03-05 @ 14:50:48
Postat av: Sofia

Haha! Jepp, du borde känna igen det där tornet ;)

Hoppas du har det bra med!

2010-03-05 @ 19:54:21
URL: http://sofiagalway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0