Är jag normal?

Jag har perioder när jag drömmer en massa märkliga drömmar. Nu är jag inne i en sån.. Men i natt drömde jag nåt som nog kan klassas som bland det märkligaste hittills...

Ok. Allt som kommer nu är en dröm, inte på riktigt, om det är nån som tvivlar.
Jag och Johanna hade fått veta att någon kille från Norrlands målade porträtt av en tjej och hängde upp över hela nationen. Vi fick för oss att busa, så Johanna målade av ett foto med henne, Aino och Malin på och ovanför bilden skrev hon "Johanna i farmaceutiska avdelningen på Norrlands". Den bilden skulle smygas in på nationen och hängas upp i lokalen Inre Läs. Så. Vi letade oss fram till maffihögkvarteret i Dorotea som låg i en gammal Volvofabrik. Johanna och en annan smög iväg, jag och kusin-Maria skulle leat flyktfordon. Hon hittade en ihopvikt bil utan väggar och jag en sån där grej med ett stort pumbhandtag som man lyfter och transporterar lastpallar med. De andra kom utspringande och vi rullade ner för backen på våra fordon, hittade en pytteliten röd dörr som jag gjorde kullerbytta ut i skogen genom. När jag landade hade jag en kanin med stora tassar som kramade mitt ben och vägrade släppa. Efter en lättare brottningsmatch hoppade den bort och vi sprang iväg. Vi blev jagade av poliserna från S:t Patrick's day som hade hundar med sej. Vi gömde oss bakom ett träd och blev upptäckta. Maria hade tre tjocktröjor på sig, två var likadanna. En av poliserna skrattade. Sen trampade en annan i en bajshög som utgående från spåren i snön som plötsligt fanns där visade sig komma från en björn. Då blev jag rädd och sa "jag bryr er inte om vad ni gör, kasta mej i fängelse eller deportera mej till Sibirien, men ta mej bort från björnarna.."

Sen vaknade jag.
Är jag normal?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahhaha! Nej du är inte normal Sofia :D

2010-03-26 @ 14:53:56
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha:) Du e normal och den där rädslan för björnarna har vi nog båda:) det drömmer jag hela tiden om:P Puss

2010-03-29 @ 12:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0