T5 till hösten!

Hurra!
Fick precis en bekräftelse på att jag har platsgaranti till T5 i höst!
I våras kunde studievägledaren inte garantera mej en plats när jag for iväg eftersom det är svårt att få tag på praktikplatser, och eftersom jag tog uppehåll av "icke-tvingande orsaker" hade jag lägre prioritet att få komma tillbaka in på programmet än dom som är typ gravida.

Men, jag mailade henne igår, fick svar idag, och allt är ok! Jag fortsätter sjukgymnastprogrammet till hösten!!

Tyvärr kommer de här fina människorna inte gå kvar då.. De tar examen i vår!!



Jag, Madde, Julia, Johan, Sandra på väg till Preklin (?) i vintras

De tar examen. De har snart pluggat färdigt. Shajt. Jag får vuxenpanik av att tänka så. Och då har jag ändå 1,5 år kvar innan jag är klar. Goddamnit.

När jag ändå pratar om skola kan jag ju också berätta att vi har fått resultaten från förra terminens kurser nu!
Engelska 1: 64 %
Engelska 2: 68%
Historia 1: 65%
Historia 2: 68%
Human sexuality: 73%

Score!
Speciellt när man tänker på att 75% innebär högsta betyg här haha!
Men jag tror att dom är snälla med Erasmusar :)

Nu ska jag plugga lite, sen filmkväll!


Kommentarer
Postat av: Becka

mamma ringde och trodde att de va fel på deras data hemma för att de inte ha kommit nå nya inlägg, jag sa att det nog berodde på att du inte hade uppdaterat nåt ;) så dags att göra de :D och jag vill fortfarande se din nya skor! pöss!

2010-02-02 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0