Nöjd

Nu sitter jag på Alfågeln på väg tillbaka in till Mariehamn igen.
Ska träffa Julia ikväll och sen hänga lite med Sebbe.
Imorron bär det av mot Uppsala, stannar där i två dagar.
Och sen.. Galway igen!

Har konstaterat att jag är rätt nöjd i allmänhet just nu.
Trivdes väldigt bra på Irland hela förra terminen.
Jäkligt skönt att vara hemma på jullov.
Men nu känns det bra att fara tillbaka till Galway igen.
Tillbaka till vardagsliv och Irlandsäventyr.. :)
Men sen.. I maj.. Kommer jag helt säkert att vara hemskt nöjd med att komma tillbaka hem.
Hem till riktiga livet - Erasmuslivet är väldigt roligt, men helt klart en paus från verkligheten.




Bild från Brändö från min fasters sommarstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0