Lokalkändis

Jag var förstasidesnyheter i Ålandstidningens lördagsbilaga i lördags haha! Beckasyster brukar frilansa lite för dem ibland och fick i uppdrag att skriva en artikel om mej och mitt utbytesår (de brukar ibland skriva om ålänningar som gjort nåt lite häftigare), här är resultatet!





Bilden är från vår resa till Donegal county i höstas. Ser ni hur fint de stavat mitt namn? Hur svårt/ovanligt är namnet SofiA? Faktiskt väldigt sällan folk får det rätt när det ska i tryck.. Oh well, det står rätt i artikeln iaf!





Har lärt mej ett trick som ni säkert kan allihopa redan, men iaf.. För att få det större, tryck ctrl +, och sen för att förminska igen ctrl - haha!


Är inte helt säker på att det här funkar, men själva texten borde komma upp om man trycker på den här länken.. :)


https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1268576/images/2010/artikel-text_69007545.jpg


Eller ok.. Det funkar visst inte att trycka på den och jag vet inte hur man fixar det, men det borde funka om man kopierar och klistrar in i ett nytt fönster!



Kommentarer
Postat av: Becka

heheh, va fint de blev :D har fått jobb på ålandstidningen i sommar nu! helt klappat och klart, härligt! och sen undrar jag vart du ha satt battis spela-sjunga-böcker? dom står inte där du tog dom så tänkte ifall du satt dom nån annanstans, annars ha väl han gömt dom :P svara helst så fort som möjligt på de här, för sku behvöa böckerna idag, pöss!

2010-01-14 @ 11:34:23
Postat av: Julia

Du va så fin i tidningen! Va stolt som en tupp över dig! hihi:)Puss

2010-01-14 @ 12:41:43
Postat av: Sofia

Becka: GRATTIS vad roligt! :) Och jag ställde tillbaka dem i hans bokhylla/skåp på den hyllan med andra böcker. Men han kanske har tatt med dom på jobb? Kul att du också vill börja spela gitarr! :)



Julia: Hihi vad söt du är! Puss på er båda

2010-01-14 @ 22:45:52
URL: http://sofiagalway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0