Gott Nytt År!!

Ännu ett årsskifte har kommit och gått med både roligheter, överraskningar och lite äventyr.

Själva nyårsafton var nästan perfekt skulle jag säga. Det blev re-union från början till slut. Middag hos Josse tillsammans med nästan alla mina Brändötjejer och Marias pojke Alexa :) På menyn stod först olika snittar, huvudrätten var oxfilé med potatisgratäng och rotsaker i ugn, gött! Och efterrätten var frukt med vitchokladtäcke som smälts i ugnen, nomnom..! Efter maten dök några av våra gamla högstadiepojkar upp också, så då var nästan hela Brändös högstadie 2001-2002, goddamnit vad gammal jag känner mej helt plötsligt..





Madde, Tessi, Ingrid och jag. Vi (enbart vi) gick i samma klass från ettan till nian och har nu i efterskott fått höra att vi varit den lättaste klassen att vara lärare åt i Brändö grundskolas historia, någonsin haha! Det hände lite nu och då att vår lärare lämnade oss ensamma under lektionen och gick och vikarierade för nån annan klass eftersom vi var såna snälla och duktiga flickkor som skötte oss själva, höhö :P





Schnyggingar: Maria, Anna-Maria, Madde, Josse och Linnea





Fin-kusin Maria




I love it!
Jag har aldrig träffat nån med så gröna ögon som Josse, Tessi vilar på maten och Madde är glad! :)


Festen fortsatte på Arken där jag träffade ännu flera people from the past, jätteroligt att ses! Och kvällens stora överraskning var... Sebbe kan dansa styrdans!! :D Dansade flela danser med han och det gick hur bra som helst.

Typ kvart över tre gav jag upp och traskade hem och sov.
Hoppas ni alla också hade ett bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0