Vårbal!!

Min plan var hela tiden att jag skulle komma hem till Vårbalen i Uppsala den 15/5.
Men, jag hade tänkt vänta lite med att boka allting eftersom det innebär att jag missar de två sista veckorna här.
Så jag tänkte känna efter hur mycket hemlängtan jag får när det närmar sig och bestämma mig sen.

Men..!

Idag skulle jag bara kolla biljettpriserna lite snabbt, och såg att det fanns en, EN, biljett kvar med Ryanair Dublin-Skavsta veckan innan balen... Jag kommade upp så många andra flygbolag jag kunde hitta, men antingen funkar det inte alls/blir väldigt bökigt/alltför dyrt.

Så.. Efter lite panikfunderande och hetsringande till Aino så bestämde jag mej!
Jag kommer på Vårbalen!!
Iiiiiih!! :)

Mitt flyg är den 13/5, och jag är framme i Skavsta kl. 17.25 och i Uppsala runt kl 22 kanske!
Sen är jag hemma och stannar där!



Jag, Emelie, Aino och Ida på Vårbalen 2009.
Den balen var helt underbar, och jag hoppas att Vårbalen 2010 blir ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Julia

OH!! räknar ner redan:)

2010-02-11 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0