SOMMARJOBB!

Jag har fått sommarjobb!! Ska jobba som konditionsskötare på Gullåsen i år igen!! (= typ sjukgymnast på ett rehabiliteringshem/långvårdsboende för äldre i Marieham.) Wieeeee! :D

I'm excited och det är sjukt bra av många anledningar:

- Jag pluggar sjukgumnastik, så jag lär mej massor jag behöver både till skolan och för framtiden.
- Typ betald praktik.
- Det är roligt och jag trivdes jättebra med både patienter och personal.
- Det är ett 8-4 jobb, så jag har alla kvällar, och varenda helg under hela sommaren ledig! Kan alltså fara både till Brä och Uppsala väldigt smidigt och hur ofta jag vill.
- Fysioterapin är stängd två mittenveckorna i juli = ledig!
- Jag får pengar och billig bostad (tyvärr antagligen inte lika billig som gratis förra året, men det är ok ändå. Förra året bodde jag ensam i en fyra (två sovrum var dock låsta eftersom tanken var att två andra skulle bo där, men inte gjorde det) med ett perfekt soltak utanför mitt sovrumsförnster, och det var helt gratis, great success!)
- Jag jobbade där förra året och kan rutinerna.
- Jag slipper ha ångest och leta upp nåt nytt.

Det är absolut det mest perfekta sommarjobb jag kunde fått!

Så... Jag kommer att se ut så här i sommar igen!


(Foto: Jenny Snickars)

Lunchpaus med min jobbarkompis Johanna. Enda bilden jag har från jobbet i somras och jag ser lite mongo ut, men det är ok.


Kommentarer
Postat av: Mam

HÄÄÄÄÄRLIGT Sofia!

Nu är det fixat!



Ska vi Skypa nåt i veckan?

2010-02-14 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0