Irriterad.

Jag går en seminariekurs i historia, och på tisdag morgon ska Aniko och jag hålla varsitt debattföredrag. Ena talar för ett påstående och andra talar emot. Vårt ämne är: The main difference that female pholanthropists made was to their own lives, not to those of the women or girls they tried to help". Och jag fick äran att stöda det påståendet. Så. Jag ska alltså försöka hitta material om och argumentera emot att människor vill hjälpa varandra. Hurra. Hittar absolut inget material och är mest bara irriterad, bitter och allmänt less. Snälla kan det inte bli tisdag eftermiddag nu så att det är över??

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag fattar inte ens vad meningen betyder :D

2010-02-03 @ 19:06:01
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det betyder att jag ska argumentera emot välgörenhet och säga att folk som gör bra saker för andra endast gör det för egen vinning. Wtf??

2010-02-03 @ 20:36:32
URL: http://sofiagalway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0