Myskväll!

Åh vad mysigt vi haft det ikväll! :)
Ewa, MariaStella och Aniko kom över på middag och det var bara helt underbart. Lasagnen blev god, en av de bättre vi lagat tror jag, och Aniko hade med sig hembakt efterrätt, nomnomnom! Vi bara satt och pratade strunt hela kvällen och hade det allmänt gött. Och sen spådde jag nästan alla i deras handflator. Jag har lite såna skills nästan helt på riktigt. Lärde mig ur en Frida tidning när jag gick i högstadiet, jajjemän! Brukar göra det lite nu och då och det spårar bara ibland haha!

Nu måste jag sova. Ska upp tidigt i morron bitti och plugga inför min uppsats. Filantropi i Europa under senare halvan av 1850-talet, hurra!

Notte notte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0