Having fun

De här senaste dagarna har varit hemsk lugna och sköna och bra. Och lata. Har gjort (nästan - bara fotnötterna kvar) flar en uppsats och har bara en kvar sen, och sen är det sommarlov, sweet!

Ikväll kommer MariaStella, Aniko, Sabrina, Miriam (båda från Tyskland) och Anastasia (från Ryssland och jag vill alltid kalla henne Natasha) hit på myskväll med vin och kakor :)

Idag har jag gjort nåt som faktiskt var sinnessjukt roligt. Har gått igenom mina båda hotmailkonton och rensade lite. Det var rätt behövligt eftersom jag skaffade ena 2004 och andra 2005 och har inte rensat typ en enda gång, så allt fanns där... Allt från 16-åringars kärleksbekymmer till jobbansökningar och studieresultat, sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0