Epic fail.

Ikväll skulle jag, Simonetta och Tiina gå till The Kings Head och ta en öl. Vi var alla pepp när vi bestämde det och Tiina till och med fixade sminkningen i god tid. Men sen började vädret bli ruggigare, och först blev Simo opepp, och sen jag, fast då hade hon piggnat i igen. Tiina var pepp hela tiden, hon var ju fixad och klar liksom. Sen besämde vi att vi skulle singla slant om saken, och det avgjordes så att vi skulle gå ut. Men. Precis när jag vi äntligen bestämt oss... Började det regna. Stupid Irish weather. Och man går helt enkelt inte en halv timme ner till stan i regn, speciellt inte när man inte har paraply, ugh. Epic fail.

Förutom det har jag faktiskt varit rätt effektiv idag. Har blivit så sjukt mycket snabbare på att skriva uppsatser nu än jag var förut, så jag tror att min typ 15 sidors uppsats som är det sista jag gör faktiskt inte kommer att bli så farligt.

I'm bringing Valborg to Galway och vi ska fira Uppsala-style en dag försent, så på lördag blir det party hela dagen! :)



Så här härligt var det på Valborg förra året, hoppas ni får lika varmt och fint väder i år också! :)

Emil ska fara till Antarktis i vinter och hjälpa till med nåt forskningsprojekt där! Han blir där i tre månader och ska borra i isen, typ.. Minns inte riktigt, men det är hur coolt som helst tycker jag! :)

----

Där blev jag avbruten av Aniko som kom hit för att berätta om ett biobesök som hon trodde var en film med en kompis, han trodde det var en dejt, oops.. Anyway, det var hur mysigt som helst med spontanbesök, har alltid tyckt om såna, så kvällen blev riktigt lyckad iaf! :)



Jag och Anikole :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0