Let me introduce my friends.



Här är mina house mates:

Emil (Sverige) - "E-mail" våran handyman som fixar allt praktiskt här hemma.
Jag
Jenny (Finland) - Har koll på allt, hela tiden och tycker om Sangre de Toro.
Fabien (Frankrike) - French gayguy #1 äter middag sent på kvällen och blir upprörd om han måste dricka vin ur nåt annat än riktiga vinglas.
Simonetta (Italien) - Hemskt söt och blir upprörd om man skär spagetti i bitar eller äter ketchup till.





Jag, Emil, Fabien, Simonetta och:

Roberta (Italien) - Känner henne inte så bra ännu, men jag hoppas jag gör det snart.
Julien (Fankrike) - "Mr pretty boy" French gayguy #2 - I like those.




En av huvudgatorna i downtown Galway. Sjukt mysigt och fint med olika färger på alla hus





Min nyaste vän Aniko - I like her :)

Kommentarer
Postat av: Becka

den där husbilden ser precis likadan ut som de gjorde i brighton :D kul att du laddat upp bilder! mera mera, puss!

2009-09-07 @ 10:43:46
URL: http://becksphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0