Iiiiiiiih!!

Om exakt en kvart far jag, Jenny och Sini till London!! :D
Vi är framme typ halv tio ikväll, stannar där hela helgen och är tillbaka måndag morgon!

Enda dåliga är att jag är lite sjuk igen. Halsen som spökar. Igen. Men jag lever in denial just nu och har laddat upp med en massa halstabletter, så I'll be fine! Det är bara lite frustrerande att typ jämt vara lite halvkrasslig.. Speciellt som jag aldrig är det hemma..

Idag var jag på seminarium och kände mig långsam och dum, typ. Vi var två elever och en nervös lärare som pratade i 180 med kraftig irländsk dialekt. Jag fattade högst hälften av vad han sa. Sen tittade han på mej lite ibland och förväntade sig att jag skulle säga nåt klokt. Jag lyckades klämma ur mej typ.. Could you please repeat the question? Hahaha! ...Oh well! Det är glömt moch förträngt, och nu far vi till London! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0