Dagens i-landsproblem.

Jag blir ofta sjukt irriterad när jag är i mataffären.

1: Oftast mycket folk med stora vagnar i trånga gångar.
2: Även om jag bara behöver en enda sak och det bara är en enda människa till i samma gång så kan jag vara rätt säker på att den blockerar det enda stället i hela gången jag behöver komma åt. Händer nästan jämt.
3: Här är kassorna så förbannat spånat konstruerade att man kan bygga varuberg innan kassan, men sen finns det bara ett ca halv kvadratmeter stort utrymme efter kassan vilket leder till att både kassapersonalen och alla personer bakom i kön måste vänta. Och man blir jättestressad när man själv ska försöka slänga ner allt i kassen och man kan inte packa smart utan måste bara skynda sej.

Vi fick slut på oljan som värmer huset igår igen. Luft i rören så hela systemet låste sig, igen. Kallt i huset, igen. Hurra. 300 l på en månad och en vecka.. Men det är fixat nu, vi har 300 l till och det måste ju bara räcka resten av terminen.

Ääääh.. Nu känner jag att jag är lite väl negativ.
Bäst jag slutar skriva.
Nu ska jag skriva tråkig uppsats om tråkig bok.
Sen ska vi kanske ut och dansa :)

Ha en bra dag!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0