Gaaaaaah!!

Vart internet var mer tillfalligt an jag trodde... Vi har varit helt utan sen i sondags. Och i mandags bestallde vi eget tradlost internet (vi hade lanat det andra) och allt verkade bra och vi skulle fa det torsdag morgon (idag alltsa). De ringde har om dagen for att bekrafta bestallning och adress, so far so good. Men av uppenbara orsaker har jag inte kunnat kolla mailen pa nagra dagar, och sen igar nar jag hittade till skolans datasal hade de skickat ett mail om att de behover bevis pa var adress och pa min identitet innan vi kan bestamma nat. Fuck. Jag skickade det igar, men har inte hort nagot och vi har inget internet an. Perkele.

Men det borde jag val egentligen ha forvantat mej. Eller nat i den stilen iaf eftersom irlandare gillar att krangla till saker. I sondags forsokte jag ringa en doktor eftersom det kandes som jag hade halsfluss och behovde antibiotika. Jag ringde numret till sjukhuset som star skrivet i var infobroschyr for utbytesstudenter som jag fatt fran skolan. Men det numret var fel for mej sa jag fick ett nytt nummer som inte heller var bra sa de gav mej ett nytt. Osv osv. Tills jag kom till nat stalle dar de gav mej ett nummer som jag skulle ringa for att fa ett nummer till jourhavande lakare... Aaaaaaaahh!!! Det visade sig att hon gett mej numret till en telefonsvarare som gav ut telefonnumret till sig sjalv. Doh! Da gav jag upp och gick till skollakaren pa mandagen istallet.

Som sagt... De gillar krangel.


P.s. Jag ar frisk nu igen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Huj vilket strul, såå jobbigt när man blir runtskickad! Tur att du blev frisk iaf :)

2009-09-11 @ 21:52:50
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0